dimarts, 22 de gener del 2008

Qui som...

KUAKÍN
Comencem pel més gran per no faltar el respecte!
Kuakín fa un any que mos ratlla corrent. No calla...
Després d'una dilatada trajectoria per estos camps de fútbol, un dia mos va dir:
- Ginés, vindre a correr amb valtros!!!
O no! Jo ja el vaig patir donant voltes al camp de fútbol i ara vol vindre a correr...
Ara és un company de fatigues de lujo (a part d'una grandissima persona...).
No para, sempre vol anar. Sempre pendent de l'hora de quedar. Quin gran fitxatge que vam fer!
Ah!Més val que no us degui mai res!!!

ROMARIO
Qui m'ho havia de dir que l'Alonso correria? Lo de Romario li ve per la semblança física i pel poc que li agradava córrer...
Company de fatigues pel camp de fútbol, ara compartim muntanya. Es un fan del monte i sobretot del terme de Tivissa.
Sempre posa la nota d'humor als rodatges amb les seves historietes de la ITV!
Ah!!!Ara viu a Benissanet....


TXEMARIA
Ufff!!! Més val que no vingui...No! És broma...
Quan ve, els rodatges progressius es converteixen en rodatges ràpids...
No enten el sentit del ritme, això que tocava la trompeta en sus años mozos...
Sempre vol millorar i això ens fa millorar a naltros.
Per això, sempre acaba davant nostre! Realment, és el que mos estira a tots. Per la tarde per quedar i quan estem al rotllo per tirar una mica més. És un crack!
A la foto el veiem amb la típica indumentaria roja de les curses arribant després de marcar-se una carrerón a Tivissa.
GINÉSGON
Poca cosa puc dir de mi mateix...
Començo a córrer després d'una fatal lesió de lligaments jugant a fútbol i poc a poc vaig animant a mun germà...Txemaria em deia: On vas a correr????
Poc a poc hem anat format aquesta colleta....
Ara el meu pròxim objectiu és que s'apunti la meva novia...
Sempre me diu: Ja vas a córrer? Que pesat...
La veritat és que té molta paciència. Tot i que de quan en quan em cau algun calvot...
LES CHEERLEADERS
Que seria d'una cursa sense les dones?
Qui mos aguantaria la roba?
Qui mos faria la foto?
Una dedicatoria per elles...
Ah! I una per la Bril,Bril i la Mònica que fan força desde casa...


3 comentaris:

Anònim ha dit...

A petició de l'Heura,li he canviat la foto i he modificat una mica l'escrit de qui som...

Anònim ha dit...

ginesgon, com està la moquera? avui he rodat per la pista d'atletisme de sex-domiti. Lo mateix que lo dimecres passat! pero sense ovelles pel mig! salut i recuperet

Anònim ha dit...

Ooooohhhhh! Molt millor!