dilluns, 17 de novembre del 2008

Seguim en marxa. Aviat tots a punt.

Ja hi tornem. Avui dilluns, a les 19:15, el Calvari arrencarà amb força. Ginès i Xavi faran la pressa de contacte (no ho tinc confirmat per tots dos, però segur que si; sóc capaç d'anar-los a buscar a casa, si cal). Josep Mª i Joaquim seguirem al nostre ritme, ritme "..", en fi, no cal posar noms, al nostre ritme. Estem a tretze dies de la Mitja Marató de Tarragona, i allí estarem si no hi han canvis. Així que estarem al Calvari avui dilluns, dimecres, i segurament dijous. Pel cap de setmana, vull planificar alguna excursió-sortideta, però ja us informaré. Es nota que treballo en el Dept.de Planning, oi ?? Aquí, jo, intentant planificar la setmana a tothom (preneu-ho de broma, eh?) Adjunto foto del lloc d'inici dels entrenaments (ja, ja, apa, publicitat de meva casa i del meu carrer).

Pel que fa a la setmana que hem tancat ahir, personalment ha estat bastant productiva. Dimarts vaig fer 7,5 kms. amb Josep Mª a ritme massa fort per mi (4:20 per km.), però m'agrada, i dijous vaig repetir el mateix circuit i els mateixos temps, però sol. Per dissabte vaig fer una sortideta amb l'amic Antonio, i vam fer 14 kms. a ritme suau pujant pel calvari fins les comes, i baixant fins l' Enagas, bona ruta i bona matinal. Diumenge vaig quedar a Tivissa amb Gonzalo, i tots dos vam fer un circuit pels camins que envolten Sant Blai, amb 18 kms. de recorregut, amb pendents dures i baixades fortes, i en 1 h.50 min. Una setmana amb una bona dosi d'entrenament. A partir d'avui, a tornar-hi.
Salut.
by Bond, Kuakin Bond