dimarts, 2 de desembre del 2008

17a. Mitja Marató de Tarragona

Diumenge, 30 de Novembre. Surto puntual a les 8 de casa, tot sol, direcció Tivissa, on passaré a recollir als amics Gonzalo i J.Mª Olesa. Hem quedat al camp de futbol, però no per fer una sortideta, com habitualment, sinó per anar tots junts a Tarragona i prendre part a la Mitja Marató. Pel camí, el tema és saber a quin ritme hem d'anar : Olesa és més conservador, i diu que ell anirà per fer 1h.40min. , i Gonzalo i jo ens animem mútuament per intentar seguir a la llebre que marcarà 1h.30min. Així que mentre ens posem d'acord de si podrem aguantar el ritme ó no, arribem a Tarraco. Avui jo també tinc un al·licient més, ja que la gent de Schutz estrenem equipació. Cada vegada hi ha més gent enganxada a fer kilòmetres al meu voltant, i és que com ja sabeu, insisteixo tant com calgui. Bé, realment, no és del tot cert. En aquest cas, el meu boss, l'Uwe, a anat animant gent per fer la cursa, sense cap tipus de coacció laboral (em penso que no, tot i que cada vegada hi ha més baixes a l'empresa, je, je). Però bé, centrem-nos. Tot i que a les 9 ja érem al lloc, fins l'hora de la sortida va ser tot molt precipitat, així que arribo a les 10 amb gens d'escalfament i sense cap foto de colla (només la nostra intrèpida reportera Heura va fer-me una instantània mentre intentava trobar a algun company, bé de Schutz ó bé de Tivissa). Puntual a les 10 comença la Mitja Marató. Jo finalment, trobo a Gonzalo a la sortida, i fem tal com havíem parlat (4:20 min x km.). Als primers kilòmetres costa no tocar-se amb ningú, i és que hi ha corrent pel lateral de la Rambla Nova més de 1600 atletes. Aviat enfilem camí cap al Polígon, i allí ja comencem a trobar cares conegudes (els amics Cristian i Jordi Aros), Daniel (de Schutz). Fins i tot vaig trobar-me al amic Molinos, si, si , del Perelló, tot un crack del futbol, ara reconvertit en corredor de fons. Sort que no havíem quedat per jugar a futbol, ja que no portava les canyes a la bossa. Em centro altre cop. La cursa transcorre pel mateix circuit que l'any passat, tots ja el coneixeu, així que no el descric. Vull anotar això si tota la gent que vaig veure: apart dels ja comentats, també hi eren els amics Santi, Roser (em va dir que l'havien enredat), Robert (quin carreró que va fer, l'atleta del Reus Ploms, ó haig de dir del Trote Extrem , ja, ja, Robert, ja m'ho explicaràs, que la gent del Trote ja t'ha fitxat, si ó no ?? ), Albert Martínez, Carles Cabré (no el vaig veure, però hi era), tota la gent de Schutz (Uwe, Jordi Avilés, JA), de Basf (Pep Rovira, Xavier Redondo), i els amics Albert Pàmies i Eva Llatser, que són com de la família per mi. També hi era el mestre Josep Mª Benavent, que va fer un molt bon temps, com ja ens té acostumats a tots. Jo de gran vull ser com ell. Molta gent de la Ribera (coneguts de Móra d'Ebre, Miravet, i l'amic Robert Moliné, de Ginestar, que també hi era , tot i que no vaig poder-lo veure). Tots vam fer una gran cursa, tots les 1600 corredors, que vam contribuir a que la Mitja Marató de Tarragona sigui millor any rera any. L'any que ve encara serem més, ja que la gent del Calvari hi tornaran a ser tots. Bon obsequi, amb camiseta d'entrenament de màniga llarga del Runners, que foten una bona feina organitzativa, i molt bon ambient. Tot excel·lent. Fins i tot el clima va ser esplèndid. L'únic però va ser que l'obligada i reconfortant dutxa era massa lluny del lloc d'arribada, però cap problema, vam anar recuperant el tó muscular de camí cap a les dutxes. I després, cap al cotxe, que fem tard a dinar. Si voleu, a http://www.atletisme.cat/classificacions/tarragona/result2008.htm , trobareu tots els temps i resultats. També afegirem més fotografies, ja que com ja us he dit, allí teníem als reporters Heura i Xavi, sense perdre's cap detall. Moltes gràcies a ells pel suport i els ànims al llarg de tota la cursa.


Salut i fins la propera.




By Bond, Kuakin Bond

2 comentaris:

Anònim ha dit...

buenaaaa!
Ostia Kuakín!Anava llegint i me pensava que l'amic Molinos te pararia cameta amistosament, recordant les grans tardes de futbol...
Ets un fenomeno!lo tema de l'hora trenta ja el tens a tocar!Segur q la proxima cau!
Ale!Hui torno a sortir!Ahir 5'7km amb bstant bnes sensacions!Ja te contaré!
Salut i al ataque!

Anònim ha dit...

Molt bé a tots! Primer per pendre part a un Mitja (cal estar motivat, que la cosa no és anar a fer un trote de 30'). I Segón, feliçitar a Robert, que amb el tiempazo que va fer ... indica que encara pot baixar-ho més! A Mollerussa, ja el vaig veure molt "suelto" i a Tarraco ho ha demostrat. Anims a tots i a gastar bambes nois, que per a reis unes de noves. records. Albi de Flix.