dissabte, 23 de maig del 2009

Nova vida???

Socis!
Quin munt de temps que feia que no passava per aquí. A la falta de temps per la preparació del piset i la boda, si va sumar una lesió que encara em dona una mica la murga.
Al juny de l'any passat, fent un partidet amb els nens, hem van pegar un cop al genoll del que sembla que estigui recuperat. Encara que encara me'n ressento. Però després si va sumar un dolor al turmell. L'impacte al córrer em feia veure les estrelles. A dia d'avui, segons el moviment que faig, encara em fa mal.

Però estic content!!!! Per què?
A nivell personal, per que ja tenim piset i mos hem casat!!!
A nivell esportiu, per que fa dos setmanes que corro i per ara, em trobo bastant bé!
També, si m'ho permeteu, vull destacar lo carrerón que se van marcar los amics del calvari a LA MARATÓ de BCN. No la mitja,no!!!! La Marató!!!!

Enhorabona a tots ells!!!
Ah! Kuakín! Ves-te preparant per que vaig a per tu!!! Diuen que ets lo megacrack del Calvari!!!Je,je,je!!!
Demà, a Paüls, la CURSA de muntanya! Us faré la crònica, no patiu!

Salut i llarga vida al running!
By Gines-Gon, just married!!!

2 comentaris:

joaquim ha dit...

Ja tocava, ja, veure't per "estos lares". Felicitats pel que ha estat, i pel que a partir d'ara serà. Benvingut a aquesta, la teva casa, i ja t'esperem al Calvari, on ja podem dir allò de : A.M. (A Muerte, .... perquè vol dir això, no??) Salut a tots. M'en vaig a Paüls.

Heura ha dit...

Olé!!
kina tornada!!!