dissabte, 29 de setembre del 2012

Aquest any, cap a Ascó...

Ja feia temps que em rondava pel cap...L'enveja sana m'envaia de veure a la gent entrenant per les pistes d'Ascó mentres jo disfrutava de la meva passió, el futbol.
Així que, aquest any, després de decidir no entrenar, ens hem apuntat al Club Atletisme d'Ascó. Allí hi fem cap per gambar 3 cops a la setmana (a partir d'ara,dos).
L'ambient és realment bo. Entrenes amb un bon grup. Les instal·lacions són collonudes (barranc, voltants i pista). Els entrenaments del Sr. Antonio (entrenador) són variats i exigents.
Serveixi de mostra aquest entrenament que vam fer el dijous. Personalment, no estic acostumat a aquests ritmes i repeticions...
Ascó.Escalfament 6x800 rec:2' 3x400 rec:1' de ginesgon en Garmin Connect: Detalles
Així que, esperem millorar una mica els temps que tenim en mitja i marató.
Us deixo aquesta fotico "robada" del blog de l'Albi, un bon company d'entrenaments.
Serveixi aquest post per agraïr a tota la família del CA Ascó la bona acollida que ens han dispensat a mun germà i a mi.
Saludos i run!
By GinesGon, la fruta del campeón!