divendres, 16 d’abril del 2010

Diumenge, a Bombers!

Com mos agrada anar a BCN a córrer!
La Cursa dels Bombers s'ha convertit amb un clàssic a tota Catalunya. Després de 12 anys, s'ha establert com a referent europeu en les curses de 10km. La Federació d'Atletisme la considera la 2na millor cursa estatal darrera de la mítica San Silvestre Vallecana.
Aquest any han tancat inscripcions un mes abans en 18000 persones.
A part de tot això, és una cursa que fa enganxar a molta gent al món del córrer. Per molts dels 18000 que hi serem el diumenge serà la seva primera cursa. Com al seu dia ho va ser de la nostra cheer-runner Heura! I per un servidor, cap allí al 2006!!! Que lluny que queda! Quins records!
Aquest cop l'expedició Quin Calvari... es veura una mica mermada. En principi sol hi anirem els germans Gon i Tomàs!
Tomàs també s'estrenarà a l'asfalt. Ja veuràs com t'agradarà! És diferent de la muntanya però hi ha molt caliu!
Esperem disfrutar a tope! Ja us ho contaré!
Us deixo una fotico de la cara que feia el dia del meu debut!!!
By GinesGon, la fruta del campeón!

3 comentaris:

joaquim ha dit...

Disfruteu de la Bombers, i ja ens ho contareu. Jo vaig debutar al 2008, i ja no hi he pogut tornar. Tot i estar inscrit, igual que l'any passat, aquest 2010 tampoc podré estar al davant de l'Estació de França per prendre part en aquesta gran festa dels runners. Espero que vagi molt bé, Gi, Txema, i especialment a Tomàs, que debuta en la distància. Salut, i fins la propera

joaquim ha dit...

Disfruteu de la Bombers, i ja ens ho contareu. Jo vaig debutar al 2008, i ja no hi he pogut tornar. Tot i estar inscrit, igual que l'any passat, aquest 2010 tampoc podré estar al davant de l'Estació de França per prendre part en aquesta gran festa dels runners. Espero que vagi molt bé, Gi, Txema, i especialment a Tomàs, que debuta en la distància. L'ambient és fantàstic, i la cursa s'ho val. Salut, i fins la propera.

Anònim ha dit...

Bueno estava obligat ha escriure-vos, per tot el que heu fet per mi ( molt de suport i anims quan jo estava al mitg del no res ) es molt de valorar esta manera de ser vostra, ja sabem que als pobles minuts.....som especials.
Només recordant l'arribada que vaig tenir....el que parlavem de pobles minuts.
Bueno es ara quan tot torna a la seva normalitat quan jo vull agraïr-vos el vostre suport, es més, i mai dubteu d'això, aqui teniu un amic, dins de les meves possibilitats i humiltat aqui em teniu.

Albert Giné