dilluns, 31 de març del 2008

Kuakín i els 21'097 Km. de Valls

Diumenge, 30 de març. Les 7 del matí. Sóna el despertador. Quina hora és realment ?? Ahir en aquesta hora eren les 6 del matí, i avui, quina hora és ? Són les 7 . També són ganes de matinar per anar a Valls. Osti, però avui no hi vaig per treballar, avui és diumenge , i toca córrer la Mitja Marató de la Calçotada. Així que amunt, esmorzar, traje de faena, i al cotxe cap a Valls. Dóno descans a Baricentro, ja que em conec el recorregut de fer-lo cada dia. Aquesta vegada a més, m'oblido el rellotge, així que m'hauré de guiar per les sensacions del moment, i també fent amics, a cada quilòmetre, al del costat, la pregunta : Company, quan portem ?? . Em sembla que ja em conéixen a les curses. Un fins i tot em va dir, al costat de la pancarta de 16 kms. : "Portem gairebé setze kilòmetres" , osti tu, gràcies per la informació.
A lo que anavem. Amb puntualitat arribo a recollida de pitrall i xip (com a Cunit, la meva impaciència em fa oblidar el xip, hi torno quan faltava mitja hora per començar la cursa. Hi ha molt bon ambient, i tinc la impressió de que tindrem un bon matí.
Puntuals a les 10 del matí, comencem a córrer. La sortida està situada al passeig de la zona esportiva de Valls -Fornàs-, i d'allí de seguida agafem la carretera direcció Vendrell. Un circuit bastant senzill , però agradable de córrer, amb alguna pujadeta de les que m'agraden, i amb alguna baixadeta, que ja no m'agraden tant. La Mitja passa per Alió (poble que encara dormía, potser encara no havien ni canviat l'hora allí), per Bràfim, on si que hi havia algo d'animació (fins i tot els gegants del poble ens van rebre), i Puigpelat, per tornar a Valls, i fer els últims 3 kilòmetres per carretera nacional ; per cert, molt bona la feina d'organització i seguretat (mossos d'esquadra i policia local sí van estar a l'altura), a diferència de Cunit, que com ja us he explicat va ser la meva pitjor experiència, i que segur que no repetiré.
Així, arribo al final, i estic molt satisfet de com ha anat, 1:37:30 de temps, però el millor és que amb el ritme que he fet no he passat per cap moment de fatiga ó decaiguda, i això m'ha agradat. La cursa m'ha sorprès molt gratament, i per proximitat , la recomano. Al acabar , bossa d'obsequis molt plena, amb una camiseta xula (de Joma, sense publicitat), una botella de vi d'agulla de Ipsis, un botellí de Rosita, la cervesa artesanal del Camp de Tarragona, Kellogs, aigua, Isostar, bombons, ... Per cert, aquesta vegada , al sorteig , una vegada que em toca algo, i és un trofeu en forma de calçot d'allò més hortera. Llàstima, sino, el dia hagués estat esplèndit. Després de la recollida de les bosses, una bona dutxa i intercanvi de impressions amb els companys.
Vull remarcar la bona organització , el recorregut i tot l'ambient que hi va haver, realment, molt bona Mitja. També a corredors.cat tot són impressions possitives.
Destacar també els temps dels companys : Daniel Verdejo (1:43:23), que feia dies que no corria, així que va acabar força satisfet amb aquest temps, Pep Rovira Figueres (1:51:10), també molt content pel seu registre.
I ara, a preparar-se per la dels Bombers de diumenge, on tenim el debut de la gran cronista, animadora, fotògrafa, i ara també atleta, Heura. Serà divertit.
By Kuakín

1 comentari:

Anònim ha dit...

Enhorabona Kuakín!
Ja portes un altra mitja a les costelles. Aquesta de 21kms...
Ale!Salut i al toro!!!