dimecres, 12 de març del 2008

La Correcuita

Puntualitzo:
1r. No sóc lo redactor oficial. La cheer Heura, està massa ocupada estudiant i fent sèries pel cementiri i m'ha encomanat que li faci el favor de fer la crónica.
2n. A Correcuita no hi tornaré ni fart de vi. A correcuita hi va marxar tota la gent.
3r. La meva experiència és amb el circuit de 12Km.
Així que després de totes les puntualitzacions només em queda dir-vos:

Diumenge, 06:45 sona el despertador, Josep ja està esmorçant. Si!!!Avui no torna de festa, s'ha aixecat per marxar a Les Borges amb tota la troupe del Calvari i Extrem Team a correr la 1a Correcuita.
A les 07.20 haviem quedat al Calvari i Kuakín encara no hi és!Com pot ser??? Si les nits de cursa no dorm!!!Arriba excusant-se i amb Baricentro preparada per marcar-mos la ruta. Ja se la sabia de memoria perque dies abans l'haviem portat de paseo per la Cursa de l'Oli.

A les 07.30 reagrupament al Mas de la Coixa. Mos trobem a l'Adrià i a Robert de Bot amb Joan de Mora. Avui si que som penya!Romario, Kuakín, l'Adrià, Txema, Robert, Joan i un servidor!Al ataque!Cap a les Borges!!!
Arribada amb temps a les Borges i recollida de pitralls. Ja ens feia veure que la Correcuita no tenia res a veure amb la Cursa de l'Oli. Molt poc ambient, poca gent, els vestidors sense obrir i el més important, no feia fred!!!
Ha canviar-nos al cotxe i escalfament pel voltant del parc, per cert, molt xulo. Agafant temperatura pel parc mos trobem a Benages, a Farnós i al debutant Didac.
La cursa llarga comença a les 10h. Emprenen la llarga aventura Romario, Kuakín, Txema i l'Adrià. Robert, Joan Roca i jo esperem la cursa curta.
Segons em comenten, la cursa de 24 és igual que la curta però més llarga. Pujades curtes i pronunciades i baixades llarges i matxacadores. En definitiva una cursa trenca-cames!
Voltem tot el terme de les Borges. Jo la definiria més bé com una cursa rural i una mica forçada per trajecte.
Destacar la 3a posició de Joan Farnós de Mora.
A les 10h arrenquem los curts de distancia! Recorregut igual que el llarg fins al km.6 i després a baixar! Los meus genolls no agraeixen gens el desnivell. 1h de voltar i a la dutxa!Dutxa???Al arribar m'avisen que no hi ha aigua calenta!!!Com pot ser???
En definitiva, crec que les excursions cap a la zona de les Borges es reduiran com a molt un cop a l'any a la Cursa de l'Oli. Sinó Romario no podrà catar la nova premsada d'oli 2009.
Classificació dels runners del Quin Calvari... i Extrem Team Tivissa:
La Correcuita 24 km.:
35. Adrià 2:11:35
44. Romario 2:17:17
45. Txemaria 2:17:17
61. Kuakín 2:26
La Correcuita 12 km.:
6. Robert Bot 52'34"
21. Ginesgon 1h01'17"

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Sí senyor!!! Kin cronista!!! Ja puc na entrenant i estudiant que les cròniques estan salvades.
Molts petonets i prepareus que les sèries s'han allargat i ja baixo al riu!Jijiji

Anònim ha dit...

Sí senyor!!! Kin cronista!!! Ja puc na entrenant i estudiant que les cròniques estan salvades.
Molts petonets i prepareus que les sèries s'han allargat i ja baixo al riu!Jijiji

Anònim ha dit...

Avui estic en plan atac. Heura, que fas , doble sessió d'entrenaments.
Avui estic en plan atac. Heura, que fas, doble sessió d'entrenaments.
ja, ja, ja,
ja, ja, ja,
petons per tu, petons per tu