dimecres, 19 de març del 2008

Los Borjos i Barranc de la Foix.

Que??? Heu vist com domino los noms del terme de Tivissa??? Los Borjos, barranc de la Foix, la Llena, la Tossa, la Serra de la Creu...
Com aquell que no vol la cosa, quedem a les 17h per pegar una volteta per Tivissa. Amb lo que tot això comporta!!!Dinar a les 15h30' de pressa, i tirar cap a Tivissa que m'espera lo gran guia Batiste!!!
Arrencant tenim una baixa inesperada. L'amic Kuakín no pot venir!Ohhhh!Les obligacions són lo primer amic Kuakín!!!
A les 17h, com un clau, m'espera Mourning per emprendre la ruta. Sempre me pregunta:
- Que et sembla si anem per...?
Que collons me pregunta a mi del terme de Tivissa??? Tot i que poc a poc me vaig situant bastant bé. Com heu pogut veure, domino tots los noms...Avui hem pujat pels Borjos i hem baixat pel Barranc de la Foix. Total: 1h20' de running calmat i quasi 9 kms.
Estic bastant content per que m'he trobat bastant bé seguint de lluny al company de fatigues de Julio Enrique (lease la crónica de Romario se'n va pal Congost).
Ara 3/4 de Quin Calvari... se'n van a passejar per les muntanyes de Vilanova de Prades i un 1/4 de Quin Calvari... se'n va a Ciudad Real.
Passejar per les muntanyes???Fuuuuuufffffff!!!!!Amb lo carregament de birretes que portem....

2 comentaris:

Anònim ha dit...

m'he endut roba per anar a córrer per Ciudad Real (un poblet a 20 kms. de nom Fuente el Fresno), però entre tanta canya, tant tapeo, tanta taulada fins que es feia de nit, i després, més canyeta, més tapeo, i mal dormir, conclusió, que he fet més de 1200 kms. , però amb l'A4 i Baricentro guiant-nos. Endavant amb el Calvari. Fins dimarts a tots.

Anònim ha dit...

si nomes coneixes el cami de l'esparrigueres,je,je,je