dimecres, 9 de desembre del 2009

A per la cabra????

Noooooo!!!! Nooooooo!!!! No és la cursa bike que organitzen els de Tivissa...
A les 8.30h ja estava a casa dels Gon a punt de marxa. Estavem convocats los Quin Calvari... per canviar una mica la rutina, vam decidir fer una mini duatló festiva...


A les 9h ja tenim les bicis asmolades i marxem cap a Mora, a la Vall del Romer. La Vall és una finca que tenim davall de Sant Jeroni.
Allí, després de 7kms d'ascens suau, deixem les bicis aparcades i ens preparem per la transició. Mun cosí Ginés quedaria l'ultim de calle. Que lento que es preparant-se...
Amb ganes de treure brillo a les bambes, enfilem direcció Sant Jeroni per la Bassa del reg de Móra. Ja a Sant Jeroni agafem una sendera super guapa que ens durà cap al Piló Geodèsic. D'allí, veiem la Picossa a tocar.
Ja dalt del cim, les fotos de rigor i cap avall seguint la mateixa marca de sendera. Al cap d'uns moments, arriben los dubtes...Vols dir que es per aqui??? Hem de fer cap a aquell camí... I si provem per aquí???
En definitiva, ens fotem en una sendera de cabres...Cabres??? A mitja baixada, mun cosí Ginés crida: Ojo! Ojo! Jo em penso que cau una pedra suelta i em quedo quiet. Sense temps per respirar, em passa una CABRA per davant que em deixa tieso...Em pensava que m'atropellava! Si poguessim córrer com elles...
Després d'unes quantes senderes més (per cert, super guapes) fem cap un altre cop al mas. Agafem les bicis i cap a casa.
En resum,7 de bike, 14 de run i 7 de bike. Una jornada per repetir. Super guay!

Ah! Al arribar a casa, cap al del Rato! Hi ha matança i toca atiporramenta...

by GinesGon, la fruta del campeón!

2 comentaris:

koanito ha dit...

Bravooo nooois!
Això si que es disfrutar.La propera aviseu...
Saluuuuuut

yoli ha dit...

Matansa al del RATO?Voldràs dir... al del sogre! Pos ja t´haguessis pogut quedar a menjar cabra per estos montes, i no atiporrat de tocinet a casa els sogres...
Jeje.......
Jo també t´estimoo!!!