dimecres, 29 d’octubre del 2008

24a.Mitja Marató Internacional de El Vendrell


Feia dies que no corria una cursa amb la camiseta de Quin Calvari, i ahir diumenge 26 d'Octubre, vaig tornar-hi. El fet és que amb la gent de Schutz ens vam apuntar a la 24a. Mitja Marató de El Vendrell, i allí puntuals (amb canvi d'hora inclós) hi erem a les 8 del matí. I com que estem preparant equipacions, però encara no estan a punt (ho estaran pel 30 de Novembre, a la Mitja de Tarragona), vaig decidir donar descans a la camiseta del Extrem Team Tivissa, i córrer amb la groga del Calvari. I bé, puntuals a les 9 del matí, es va donar la sortida a la Mitja, amb un recorregut homologat (que cada vegada és més difícil trobar una Mitja Marató que tingui 21km. i 97 mts) , molt semblant en aparença al de La Mitja de Granollers, però molt trenca-cames. Vaig fer bona part de cursa amb l'amic Cristian "Kasillas", que està molt, molt fort (a Tarragona farà millor temps encara), i tots dos junts vam mantenir un ritme molt bó, fins al km.15, en que no vaig poder seguir-lo. Fins llavors, havia estat un recorregut amb pendent constant de pujada, però on vaig trobar-me molt còmode, i quan la cosa es suavitzava, ja no vaig tenir prou forces per mantenir el ritme. Tot i això, vaig recuperar-me als últims 2 kms., i vaig marcar un bon temps per com havia resultat tot plegat :1h36min.21seg. El Cristian va fer 1:36:03, i el Daniel (Schutz) 1:36:42 (aquest també està en plena forma).
Tot i que porten 24 edicions, la Organització no va ser res del altre món (a l'arribada, avituallament escàs : dintre la bossa dels regals, a més de la camiseta de rigor i d'una botella de vi del Penedès, només hi havia una xocolatina, una poma i una sola botella d'aigua, i enlloc més per beure líquid; el servei de dutxes estava colapsat, i els avituallaments durant la cursa massa espaiats (km.7, km.11 i km.16 , perquè no podien estar com a tots al 5, 10, 15 i 19)).
Sense temps que perdre, aviat cotxe, carretera i manta, que hem d'anar a Fira.
I fins la propera, que serà a Salou d'aqui a quinze dies. A veure si podem fer una bona cursa.

Salut a tots


by Bond, Kuakin Bond

1 comentari:

Anònim ha dit...

Buenaaaaaa!M'ha molat molt lo de: Bond, Kuakín Bond!Enhorabona runners!
Jo ja estic mig a punt!
Salut!