dimarts, 11 de novembre del 2008

5a. Mitja Marató de Salou

Diumenge, 9 de Novembre. Hem quedat el dia abans amb l'amic i veí Santi, per sortir des de meva casa a les 8 del matí. El dia encara no ha arrancat, i hi ha una boira que dificulta la conducció. Però abans d'arribar a Reus, ja clareja, i sembla que farà molt bon dia, d'aquells en que t'apeteix córrer una Mitja Marató (Que us sembla la meva vessant narrativa, bé, oi ??). Així que arribem a Salou, comença el ritual de cada cursa, aparcament, recollida de pitral i xip, trobada d'amics (Gonzalo, J.Mª Olesa, Daniel, Uwe, Gino, JA, aquests 4 últims companys meus de Schutz). Després de "discutir la tàctica a seguir", directe als vestidors, per canviar-nos i ficar-nos a punt la maquinària per fer una bona cursa. Santi em va dir que provaria de trotar a 4:10. Per uns moments, vaig estar a punt de mirar de seguir-lo, però finalment el seny de Gonzalo em va convèncer i em va fer baixar els peus a la terra. Així doncs, vaig creure més lògic i oportú seguir el ritme que m'he marcat en els darreres ocasions (4:30). Tot i això, surto fort, molt fort, massa fort, i tot i que una part del meu cap (i més tard de les meves cames) em recorda que ho pagaré car, quan sóc allí, poden més les ganes de millorar marca que la realitat pura i dura. Així que al final, ho pago, i el ritme de 4:20 que vaig portar fins al kilòmetre 11, ja no puc mantenir-lo, i els 4 km. finals se'm fan molt durs. Acabo amb dificultat, però molt content i satisfet de com ha anat tot.

Aquesta Mitja Marató de Salou (5a. edició, 2ona. de la nova etapa) porta el camí de convertir-se en un referent, ja que en tots els conceptes està molt ben muntada. Un recorregut distret, una organització impecable, uns serveis excel·lents, i una pasta-party al arribar, que et fa venir la gana (difícil després d'acabar exhaust). Per mi ( ja ho vaig dir l'any passat, on per cert m'estrenava en la distància), al 2009 repetiré si ó si, ja que està molt, molt bé.





Temps dels nostres amics :
Santi Bladé Galindo ---1:28:23, a 4:12
Joaquim Pujol Sarroca ---1:35:20, a 4:32
Gonzalo Gomez Diaz---1:36:33, a 4:35
Daniel Verdejo Rabaso ---1:37:28, a 4:38
Josep Mª Olesa Vallespí---1:42:00, a 4:51

Uwe Minkley ---1:46:15, a 5:03
J.A.Hernández ---1:55:03, a 5:28.

I, com sempre, sense temps a perdre, ràpid cap a la dutxa reconfortant, i directes a Roma, que hi falta gent. Fins la propera. Salut.

P.D. : 1000 gràcies a Meritxell Anguera i Daniel Verdejo per passar-me les fotos.

by Joaquim.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Buenaaaa!Molt bé Bond!Ets un crack! Fas pura poesia!Sembles Machado!
Enhorabona per la cursa i me penso que l'any que ve jo també m'apuntaré!Sempre dius que està tant bé...

Anònim ha dit...

Osti Joaquim, com t'ho curres això de les cròniques. Fantaaastic! I l'any que ve... i tant que repetirem! Una mitja molt guapa i molt ben muntada.

Anem al màxim!!!

Anònim ha dit...

Joaquim, gran crònicaaa... tot un luxe per als lectors!!!! Enhorabona pels vostres resultats.. estàs que no pares!!
Un abraç company!