dilluns, 1 de març del 2010

2ª Cursa de Muntanya "La Cameta Coixa"

Aquest any, sí!!! . L'any passat no vaig poder córrer la Cursa de Miravet, ja que van fer-la el mateix dia que la Marató de Barcelona, així que vaig haver de conformar-me anant a fer el recorregut la setmana anterior, i prendre-ho com un entrenament més. I aquest any, sí, si que he pogut anar a córrer la Cursa de La Cameta Coixa, i també l'he agafat com un entrenament més per la gran cita de diumenge vinent a Barcelona.
I això que la sortida per la Via Verda del passat cap de setmana m'havia deixat bastant tocat, i fins divendres, no vaig saber si em recuperaria per fer-la, ja que arrrossegava tot un seguit de molèsties i carregaments varis. Però amb la sortida de divendres, vaig veure que la cosa havia millorat, i que podria anar a Miravet, per gaudir del ambient que s'organitza, i de pas, per arribar al proper diumenge amb uns quants kilòmetres i unes hores més de rodatge, que és el que m'ha faltat enguany per acabar de perdre-li el respecte a la Marató (tot i que ni amb el millor dels entrenaments s'ha de prendre el respecte a una prova com la Marató).
Però bé, anant al que anavem. El fet que corri gairebé al costat de casa, fa que no hagi de matinar, ni hagi de fer molt tròs de cotxe, així que abans de les 8 i mitja ja sóc al Passeig del Arenal, amb el cotxe ben aparcat, i anant a buscar el dorsal i el xip. De seguida em trobo amb Gonzalo i Olesa, i amb tots els amics del Extrem Team (avui no hi són Gi, Josep Mª, Xavi, Heura, Berta, Maria, Ricard) , però recuperem a dos cracks del equip, la única, la inigualable Thaïs, i un autèntic mostre de la genètica no modificada, l'extraordinari Toneto. La cosa promet, el xoc de màquines Adrià-Toneto serà tot un espectacle. També hi són, és clar, el mestre Benavent (sort a la TransCanaria), el Carles Anguera, i el Diego. I com ja sabeu, a Benissanet, hi han nous runners, i avui, també prendrà part en la cursa l'amic Tomàs, que cada dia està més fort, i sino, temps al temps, ja veurem d'aquí a unes quantes curses com va millorant els registres: ahir ja va acabar amb menys de 3 hores, i la propera encara millorarà, segur.
La cursa va estar a l'altura del que ja ens hem trobat a Benifallet i a Ginestar : Valoració Global : Excel-lent. Recorregut corredor, alguna pujada forteta, baixades molt tècniques, marcatge excel-lent, neteja inigualable, avituallaments "espectaculars" (si porto 10 €uros a la butxaca, us asseguro que m'hagués quedat un moment a carregar energies amb la Tropa de Torres and Cia., que havien montat el seu Local de Carretera, perdó, Local del Monte). Bromes apart, molt xula aquesta idea del concurs amb l'avituallament més divertit / original . És una manera més de que la gent que col-labora, a més, prèn encara més protagonisme en la festa.
En quan a la meva cursa, vaig sortir amb moltes reserves, ja que no volia forçar gens, i penso que ho vaig encertat. Pels trams corredors i per les pujades (tot i sofrir en alguna), vaig sentir-me molt còmode i a gust, i per les baixades, (que és la meva assignatura pendent (no sé si l'aprovaré mai)), a poc a poc, que no estava per fer cap mal moviment ni per tenir cap caiguda. L'última pujada al castell, em va sorprendre gratament, ja que vaig arribar-hi amb forces suficients, així que a l'arribada, vaig veure que havia fet un bon entrenament, i a més, m'havia divertit amb tot l'ambient que vam trobar al llarg del recorregut. Un cop amb el diploma (temps total : 2 hs. 24 min.), i ja que havien vingut la Mònica, l'Abril i l'Ariadna, vam continuar gaudint del ambient, menjant de la rostida (espectacular la taulada amb menjar, ningú és va quedar amb gana) i compartint batalles amb la gent, que cada dia sóm més, i més coneguts. Felicitats a tots els que s'han treballat aquesta Cameta Coixa, i a tota la gent de Miravet que hi ha col-laborat. L'any que vé, a tornar-hi.    I diumenge , a Barcelona, a patir .......

by Bond, Kua Bond

1 comentari:

Ginesgon ha dit...

Bona Kua!
bon entreno,no Kua?
M'alegro molt! i enhorabona als compis de Miravet per la feina ben feta!Salut!